Herinnering: Citrix Subscription Advantage wordt op 1 juli stopgezet. Bent u er klaar voor?

Herinnering: Citrix Subscription Advantage wordt op 1 juli stopgezet. Bent u er klaar voor?

Zoals in november 2016 aangekondigd stopt Citrix per 1 juli met Subscription Advantage en houdt de introductie van de Citrix Customer Succes Services (CSS) enkele belangrijke wijzigingen in:

  • Met ingang van 1 januari 2017 was de Software Advantage (SA) voor nieuwe klanten al niet meer leverbaar.
  • Voor bestaande klanten is het niet meer mogelijk om uitbreidingen en renewals met SA te bestellen na 30 juni 2017.
  • Citrix zal de huidige support wijzigen in de Citrix Customer Succes Service welke zal bestaan uit Select, Priority en Priority Plus.
  • Software Maintenance zal worden vervangen door Select en is verkrijgbaar vanaf 1 Januari 2017.
  • Subscription Advantage (SA) wordt op 1 juli 2017 stopgezet en CSS wordt verplicht voor software.
  • Bestaande SA-contracten blijven lopen tot aan de normale vervaldatum.

Voor klanten met een Software Maintenance (Select) contract software start Citrix op 24 juli 2017 een Priority en Priority Plus aanbieding. Meer informatie hierover volgt later, bijvoorbeeld wie ervoor in aanmerking komt en wat de voorwaarden, tarieven en bestelmogelijkheden zijn. Tot het zover is, raden we u aan te upgraden naar Select. Klanten hebben Select namelijk sowieso nodig voor al hun software.

Aanbieding

Om het overstappen op Software Maintenance interessant te maken is er een Early Adopter-aanbieding. Deze loopt nog tot en met 30 juni 2017. Zo kunt u optimaal profiteren van CSS, met een speciaal upgradetraject naar Select. Wij adviseren u op vandaag nog contact met ons op te nemen om een voorstel te ontvangen.

Bel ons vandaag nog (071) 362 72 92 of email: solutions@square1.nl

 

Posted in Citrix, Nieuws.